1-محصول ارسالی اعم از جوراب، کلاه، عروسک، ساعت و … در صورت مطابقت نداشتن کالای ارسالی با سفارش از نظر رنگ و سایز, بدون اینکه برچسب کالا جدا شده باشد، بدون بوی بدن و عطر، لک، کاملا مطابق بسته ارسالی تا  7 روز (با توجه به شرایط اداره پست ) با هماهنگی امور مشتریان، برگشت کالا امکان پذیر است.
2- در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت، هزینه عودت کالا برعهده فروشگاه نانی‌شاپ می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به فروشگاه نانی‌شاپ لازم است تصویر برگه پستی را از طریق شماره های پشتیبانی واتساپ ارسال نمایید. در صورت نداشتن فاکتور خرید و فاکتور پستی، امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داست .
3- بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی، علت مرجوع کردن کالای خود را به شماره های پشتیبانی واتساپ بفرستید و یا در کاغذی به صورت کامل یادداشت کرده و به همراه بسته مرجوعی ارسال کنید.
4- در صورت انصراف از خرید که شامل هیچکدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا برعهده مشتری می‌باشد.
5- هزینه بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها می‌باشد برعهده خود کاربر است.
6- مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش برعهده کاربر می‌باشد. چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد، هزینه ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح برعهده کاربر می‌باشد.
7- درصورت عدم دریافت بسته توسط کاربر، بسته به فروشگاه نانی‌شاپ بازگشت داده می‌شود و برای ارسال مجدد با کاربر هماهنگ خواهد شد. لازم به ذکر است در صورت عدم پاسخگویی کاربر، تنها تا ۱۰ روز مسئولیت نگهداری از سفارش به عهده نانی‌شاپ خواهد بود.
8- کالاهایی که دارای کد بهداشتی هستند شامل انواع شورت، لباس زیر و … قابل تعویض و بازگشت نمی‌باشند.
9- بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر می‌باشد. توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی به عهده کاربر خواهد بود.
10- محصولاتی که دارای تخفیف هستند شامل مرجوع و تعویض نخواهند بود.
11- محصولاتی که در جشنواره‌های تخفیف، فروش فوق‌العاده و یا ارسال رایگان سفارش داده می‌شوند امکان بازگشت و تعویض نخواهند داشت.